ADORE sponsorwerving

ADORE sponsorwerving

Identiteit | Print voor VUmc, 2017

Terralemon ontwierp de brochure waarin private sponsoren uitgenodigd worden deel te nemen aan het plan van VU, VUmc en AMC om oncologisch en neurowetenschappelijk onderzoek op de Health Science campus, Zuidas te bundelen.

Onderzoek en behandeling van kanker en onder meer alzheimer laat zien dat beide gebieden veel overlappen. In onderzoek, diagnose en behandeling.

We hebben met de ADORE brochure de ambitieuze lijn en het snijvlak van de twee onderzoekgebieden verbeeld. Logo en beeldtaal zijn speciaal en uit eigen hand ontwikkeld.

De ambitieuze droom van VUmc, VU en AMC samen is om artsen, onderzoekers en patienten samen te laten werken in een ambitieuze nieuwe setting: ADORE.
Een mind set en een architectonische omgeving waarin doorbraken van oncologisch en neurowetenschappelijk onderzoekstalent mogelijk zijn.

Om dat te realiseren steken de partijen een hoop financiële middelen ter beschikking. Voor de laatste meters worden private sponsoren uitgenodigd de droom realiteit te laten worden. 

Deze brochure is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met Rafael Smit, Eliane Cohen en Wouter Bos van het VUmc.