ING Think

ING Think

Online voor ING, 2017

Voor de internationeel operende ING Group onderzoeksafdeling hebben we online platform Think ontwikkeld voor al hun economische en financiële analyses.

Hoe kunnen we de internationaal opererende analysten en economen van ING in staat stellen sneller en beter te reageren met hun inzichten op de ontwikkelingen in de wereld?

Hoe krijgen we de artikelen sneller gepubliceerd en beter onder de aandacht van de doelgroep? Om de slagvaardagheid en online aanwezigheid van ING Group research te vergroten hebben we nauw samengewerkt met de financiële analysten en economen van ING. Uitgaande van hun huidige work flow bij het schrijven en publiceren is een systeem van losse mails met pdf vertaald naar een online platform voor desktop en mobiel. 

Het cms is ingericht met een publicatietool waarbij gewerkt wordt met schrijvers en editors, en drafts en published statussen van artikelen. Waar elke entry in een gestylede pdf is om te zetten. Alles volgt uiteraard strak de ING Brand guidelines.

Voor de realisatie hebben we nauw samengewerkt met Nikolai Bachter, James Smith, Anaam Raza en Owen Thomas van ING.

Bezoek de site